Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Mikos
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

Die idioot is Oekraïne binnengevallen. :X :N Ik hoop van harte dat het allemaal van korte duur is; voer eendjes, geen oorlog.
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
VIRM

Bericht door VIRM »

Dat hij iets van plan was, hing al een tijdje in de lucht. Nu is het land een soort speelbal tussen het Westen en Rusland.
Beul van de blindegeleidelijn
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Suus schreef: do 24 feb 2022, 11:09 De nachttreinen hebben inderdaad meer tijd voor de overvaart van Villa San Giovanni naar Messina Marittima* dan de dagtreinen. De dagtreinen krijgen iets meer dan een uur + het half uurtje combineren en weer splitsen in Messina Centrale, de nachttreinen krijgen bijna twee uur voor de overtocht en dan nog het half uurtje combineren en weer splitsen in Messina Centrale.
Vreemde dienstregeling is het überhaupt, met slechts één minuut op San Giovanni, en dat halve uur op Messina.

In werkelijkheid hebben we drie kwartier staan wortelschieten op San Giovanni omdat we daar ook veel te vroeg waren, en reden we in Messina 20 minuten voor tijd weg.

Geen bijzonder drukke trein trouwens, in Rome stapten er een man of 30 in en in Palermo waren we nog maar met z'n tweeën.
isadora

Bericht door isadora »

Mikos schreef: do 24 feb 2022, 11:17 Die idioot is Oekraïne binnengevallen. :X :N Ik hoop van harte dat het allemaal van korte duur is; voer eendjes, geen oorlog.
Samen met zijn Wit-Russische vriendje.
https://charter97.org/en/news/2022/2/24/455929/
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

:shock: Er ligt hier een hijskraan in de ringvaart :shock: . Al de gehele dag staan er twee kranen bij om hem er uit te hijsen.

Edit 16:20 De kraan is uit het water.
Suus
Contacteer:

Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik moest voor een medewerker een formulier van het Duitse verbond van Krankenkassen voorzien van een bedrijfsstempel en dan per fax naar Bonn sturen. Ja doei, we leven niet meer in 1995.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bemined

Bericht door Bemined »

Vandaag voor het eerst weer een volle werkdag op kantoor geweest *O* Het was even wennen maar het beviel toch wel goed, en dan vooral het rondhangen rond de koffieautomaat :@
trolly

Bericht door trolly »

Suus schreef: vr 25 feb 2022, 17:32 Ik moest voor een medewerker een formulier van het Duitse verbond van Krankenkassen voorzien van een bedrijfsstempel en dan per fax naar Bonn sturen. Ja doei, we leven niet meer in 1995.
Ik heb nog een app gehad waarmee je kon faxen. Heel lang geleden.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
isadora

Bericht door isadora »

Kan me ook nog zoiets herinneren als "Print2Fax" of zo.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Meltrain
Donateur

Bericht door Meltrain »

Bemined schreef: vr 25 feb 2022, 19:22 Vandaag voor het eerst weer een volle werkdag op kantoor geweest *O*
Voor het eerst sinds wanneer?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Voelde wel raar, zo mondkaploos in de supermarkt. En op het werk mocht ik natuurlijk ook alle gasten zomaar doorlaten. Ook beetje onwennig om geen heel interview meer te hoeven houden :lol:
Gediplomeerd ongeluksmagneet
Anne

Bericht door Anne »

Suus schreef: vr 25 feb 2022, 17:32 Ik moest voor een medewerker een formulier van het Duitse verbond van Krankenkassen voorzien van een bedrijfsstempel en dan per fax naar Bonn sturen. Ja doei, we leven niet meer in 1995.
In Nederland tot voor kort nog gebruikelijk bij de rechtbank.
Vanaf 1 februari 2022 behoort faxen met de Rechtspraak tot het verleden.
Bron
Anne

Bericht door Anne »

Bemined schreef: vr 25 feb 2022, 19:22 Vandaag voor het eerst weer een volle werkdag op kantoor geweest
Kan ik gelukkig al een paar weken weer. Werkt voor veel zaken toch heel makkelijk om even met elkaar iets door te nemen.
Maar donderdag op kantoor afscheid genomen van een collega waar een groot deel van de afdeling aanwezig was. Dus ook weer eens gezellig kunnen bijkletsen.
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

In de zorg werd ook nog veel gefaxt, recepten en uitslagen bijvoorbeeld.
en-es

Bericht door en-es »

Wat hopeloos ouderwets.
Tom024
OVNL-beheerder

Bericht door Tom024 »

Het is weer het jaarlijkse weekeinde waarin je alle openbaar vervoer van, naar en in het zuiden des lands beter kunt vermijden. :Y
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Het is toch beter om dat het hele jaar door te vermijden? -0-
Gediplomeerd ongeluksmagneet
Tom024
OVNL-beheerder

Bericht door Tom024 »

-0- -0-

Geen worstenbroodjes meer voor jou!!! 1!
Hainje

Bericht door Hainje »

Niet op ingaan Tom, hij probeert je uit de kast tent te lokken.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Saucijzenbroodjes zijn veel lekkerder dan worstenbroodjes. Beter gekruid en <3 bladerdeeg.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

Ik heb altijd geleerd: saucijzenbroodjes haal je bij de bakker en worstenbroodjes bij de slager. Want een saucijzenbroodje valt of staat met het deeg, terwijl een worstenbroodje valt of staat met de worst. Een goed worstenbroodje kan dan ook uitstekend gekruid zijn. :Y
Wubbo
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Wubbo »

Tom024 schreef: za 26 feb 2022, 10:10 Het is weer het jaarlijkse weekeinde waarin je alle openbaar vervoer van, naar en in het zuiden des lands beter kunt vermijden. :Y
FTFY :pos:
waldo79

Bericht door waldo79 »

Aangezien ik niet zo'n fan ben van bladerdeeg smul ik van goede worstenbroodjes :)
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daniel »

Ik vindt ze allebei lekker, maar bij een worstenbroodje is wel belangrijk waar je ze haalt. Heb je een slechte dan is het een droog smakeloos ding.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

waldo79 schreef:Aangezien ik niet zo'n fan ben van bladerdeeg smul ik van goede worstenbroodjes :)
Bladerdeegbarbaar.
Plaats reactie