Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Suus schreef: ↑do 24 feb 2022, 11:09
De nachttreinen hebben inderdaad meer tijd voor de overvaart van Villa San Giovanni naar Messina Marittima* dan de dagtreinen. De dagtreinen krijgen iets meer dan een uur + het half uurtje combineren en weer splitsen in Messina Centrale, de nachttreinen krijgen bijna twee uur voor de overtocht en dan nog het half uurtje combineren en weer splitsen in Messina Centrale.
Vreemde dienstregeling is het überhaupt, met slechts één minuut op San Giovanni, en dat halve uur op Messina.
In werkelijkheid hebben we drie kwartier staan wortelschieten op San Giovanni omdat we daar ook veel te vroeg waren, en reden we in Messina 20 minuten voor tijd weg.
Geen bijzonder drukke trein trouwens, in Rome stapten er een man of 30 in en in Palermo waren we nog maar met z'n tweeën.
Mikos schreef: ↑do 24 feb 2022, 11:17
Die idioot is Oekraïne binnengevallen. Ik hoop van harte dat het allemaal van korte duur is; voer eendjes, geen oorlog.
Ik moest voor een medewerker een formulier van het Duitse verbond van Krankenkassen voorzien van een bedrijfsstempel en dan per fax naar Bonn sturen. Ja doei, we leven niet meer in 1995.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Vandaag voor het eerst weer een volle werkdag op kantoor geweest Het was even wennen maar het beviel toch wel goed, en dan vooral het rondhangen rond de koffieautomaat
Suus schreef: ↑vr 25 feb 2022, 17:32
Ik moest voor een medewerker een formulier van het Duitse verbond van Krankenkassen voorzien van een bedrijfsstempel en dan per fax naar Bonn sturen. Ja doei, we leven niet meer in 1995.
Ik heb nog een app gehad waarmee je kon faxen. Heel lang geleden.
Voelde wel raar, zo mondkaploos in de supermarkt. En op het werk mocht ik natuurlijk ook alle gasten zomaar doorlaten. Ook beetje onwennig om geen heel interview meer te hoeven houden
Suus schreef: ↑vr 25 feb 2022, 17:32
In Nederland tot voor kort nog gebruikelijk bij de rechtbank.
Vanaf 1 februari 2022 behoort faxen met de Rechtspraak tot het verleden.
Bemined schreef: ↑vr 25 feb 2022, 19:22
Vandaag voor het eerst weer een volle werkdag op kantoor geweest
Kan ik gelukkig al een paar weken weer. Werkt voor veel zaken toch heel makkelijk om even met elkaar iets door te nemen.
Maar donderdag op kantoor afscheid genomen van een collega waar een groot deel van de afdeling aanwezig was. Dus ook weer eens gezellig kunnen bijkletsen.
Ik heb altijd geleerd: saucijzenbroodjes haal je bij de bakker en worstenbroodjes bij de slager. Want een saucijzenbroodje valt of staat met het deeg, terwijl een worstenbroodje valt of staat met de worst. Een goed worstenbroodje kan dan ook uitstekend gekruid zijn.
Tom024 schreef: ↑za 26 feb 2022, 10:10
Het is weer het jaarlijkse weekeinde waarin je alle openbaar vervoer van, naar en in het zuiden des lands beter kunt vermijden.