Dank je

Even een berichtje sturen naar de accomodatie of booking en vragen of je de service voor de retourrit kan gebruiken?April064 schreef: ↑di 04 jun 2024, 15:35 Ik heb nu eindelijk alle hotels geboekt voor mijn vakantie. Ik heb booking.com genoeg gebruikt dat ik nu een gratis luchthaventaxi kreeg. "Handig", dacht ik. "De vlucht naar huis vertrekt vroeg, en ik weet niet hoe het met het OV zit in Tallinn".
Bleek de luchthaventaxi alleen beschikbaar te zijn op de dag van aakomst. Aangezien ik met de trein kom heb ik er dus niks aan![]()
Het kán dus nog gekker.. in NL kennen wij ook wel schoolzones of verboden om bepaalde straten op bepaalde tijdstippen door te rijden ( tijdens brengen en halen van de kinderen) maar nog niet handhaving met een camera erop, zover ik weet.
Enige verschil is dat die overwerkte flitspaal niet onterecht flitste maar kon het systeem de vele overtredingen niet aan.ArrivaBas schreef: ↑wo 05 jun 2024, 17:53 Op diezelfde fiets hadden we in Nederland ook een overijverige flitspaal aan de A16 in Rotterdam: https://nos.nl/artikel/2522568-overwerk ... k-uitgezet
De cameras zijn alweer anderhalf jaar oud maar er waren flink wat aanloopproblemen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten