Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Diouλsnsun schreef: ↑vr 27 sep 2024, 11:07
Slechts 2 miljard op 13,8 miljard voor 300km/h? Dat valt relafief heel erg mee.
Het valt vast mee (hoewel er dagen zijn dat ik het niet op mijn rekening heb staan), maar met die hoge snelheid vliegen de letters er in ieder geval spontaan van op de kop
Volgens mij (maar ik laat me graag verbeteren als ik het verkeerd heb) is dit gewoon terecht gebruik van red., als in een toevoeging ter verduidelijking van een formulering die ik letterlijk van een andere gebruiker heb overgenomen. Het deel "de zittingen van het kort geding" is letterlijk overgenomen uit een eerder bericht in het topic, maar daar wenste ik als verduidelijking aan toe toe te voegen dat het specifiek om het kort geding voor de tijdelijke voorziening gaat (aangezien er bij die concessie een aantal zaken door elkaar lopen).
Er zijn geen harde regels voor, maar het komt zo wel erg formeel en gewichtig over. Alsof je bij een krant werkt het stukje eerst ter redactie hebt aangeboden en laten aanpassen alvorens het hier te plaatsen. Daarnaast citeer je hier niet - het komt althans niet duidelijk over dat je dat doet - waarmee deze toevoeging ook nog eens overbodig is.
Ik voeg zelf altijd gewoon mijn naam of afkorting daarvan toe als ik een toevoeging aan een citaat doe.
Bemined schreef: ↑vr 04 okt 2024, 19:43
Alleen Almere Buiten is een buitenbeentje
In dit geval niet iemand die niet kan spellen, maar ik moest wel lachen toen ik dit las. Bij dit soort dingen vraag ik me altijd af of iemand het expres doet of toch per ongeluk. Ik wilde dit even delen. Geen taalfout, maar dit is volgens mij wel het beste (of minst slechte topic).
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.