Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Hier kun je terecht met al je vragen over het openbaar vervoer, ook als je (nog) geen account op OVNL hebt. Bedenk je wel dat wij een forum met hobbyisten zijn en we geen banden hebben met OV bedrijven.
Daniel schreef: ↑do 19 jun 2025, 22:14Op de link die ik in m'n vorige bericht plaatste staat vermeld dat ook het seinbeeld dubbel-geel zo werd getoond. Maar dat bestaat inderdaad niet meer.
Bilthoven had er dacht ik ook nog zo eentje met vier lampen richting Den Dolder.
Als je de eerder gelinkte pagina van de site zonder spons-oren leest, dan is het bovenste licht in Barneveld Centrum wit voor Vrijgave Rangeren (nog actief), en het 4e licht in Den Dolder voor Dubbel-Geel (niet meer actief).
ThatPCDude schreef: ↑vr 20 jun 2025, 09:43
Sinds wanneer worden FlixBussen getoond in de 9292 app en op de 9292 website? Ik vind het een beetje misleidend, zeker omdat je niet met een ovc kunt reizen en je helemaal niet weet of die bus wel of niet vol is...
Al jaaaaren. Toen ik op 6 oktober 2018 van mijn huis in Amsterdam-Zuidoost naar Groningen moest en Zwolle gepland spoorloos was (met geen door-bussen, dus overstappen Nunspeet-Zwolle en Zwolle-Meppel, gaf 9292 mij een optie met 2 metro's naar Sloterdijk en dan Flixbus direct naar Groningen. 10 minuten langer, 2 overstappen minder en €6,93 goedkoper dan de trein. DIe bus zat vol en ik schatte dat ¾ van de reizigers via 9292 in deze bus terecht gekomen was.
en het 4e licht in Den Dolder voor Dubbel-Geel (niet meer actief).
Logisch, seinbeeld Dubbel-Geel bestaat al lang niet meer.
De laatste (?) stond bij Heerhugowaard, ter hoogte van de huidige vestiging van een modelbouwwinkel.