Pagina 3 van 9
Re: Concessie Veluwe-Zuid (2023-2026)
Geplaatst: za 25 jan 2025, 08:50
door gkw1969
Lijn 352 is dan ook geen stadslijn maar een streeklijn. En valt dus als HOV lijn wel onder het comfortRRReis product.
Als deze doorrijdt naar de HAN zal dat onder hetzelfde nummer gaan of onder een ander, waarbij 606 is geopperd. En is daarmee alsnog geen stadslijn zoals de lijnen 1-12
Heel simpel te onthouden:
ComfortRRReis en SnelRRREis is uitsluitend voor streeklijnen
RRReis is voor zowel stads- als streeklijnen
Re: Concessie Veluwe-Zuid (2023-2026)
Geplaatst: za 25 jan 2025, 10:36
door waldo79
Helder onderscheid

Re: Concessie Veluwe-Zuid (2023-2026)
Geplaatst: za 25 jan 2025, 12:21
door The Greyhound
MichOV schreef: ↑do 23 jan 2025, 21:19
De politiek moet niet zo lopen zeuren het is een prachtige kleur zo die bus beter dan dat besmettelijke hele witte!!
Heel veel smakelozer dan een witte bus met een blauw dak kan het niet. Waar bij de RRReis formule nu ook al alles kriskras door elkaar rijdt komen er nu ook nog twee soorten trolley beschildering bij.
Re: Concessie Veluwe-Zuid (2023-2026)
Geplaatst: za 25 jan 2025, 23:26
door Tinus95
4 varianten.
RRReis
SnelRRReis
ComfortRRReis
RRReis trolleybus met blauwe dakrand
Waarvan de SnelRRReis gewoon gemengd met de RRReis bussen rijden hier in Apeldoorn.
En dat wit is echt vreselijk.
Was het toch fleuriger met de groene en blauwe Ambassador's.
Re: Concessie Veluwe-Zuid (2023-2026)
Geplaatst: zo 26 jan 2025, 04:07
door erjeebee
Wat een gedoe over een kleurtje.
Willen we allemaal terug naar heel vroegah toen alles geel was?
Re: Concessie Veluwe-Zuid (2023-2026)
Geplaatst: zo 26 jan 2025, 09:35
door waldo79
Waardeert de post

Re: Concessie Veluwe-Zuid (2023-2026)
Geplaatst: zo 26 jan 2025, 10:35
door gkw1969
erjeebee schreef: ↑zo 26 jan 2025, 04:07
Wat een gedoe over een kleurtje.
Willen we allemaal terug naar heel vroegah toen alles geel was?
Nog verder terug graag:
TET rood
OAD bruin/oranje
Flevodienst groen
NBM groen
Zuid Ooster blauw
GSM creme
Elk bedrijf zijn eigen kleurtje
Re: Concessie Veluwe-Zuid (2023-2026)
Geplaatst: zo 26 jan 2025, 20:05
door Hainje
Daniel schreef: ↑do 23 jan 2025, 21:31
Eerlijk gezegd vindt ik dat er beter uit zien dan de huidige Breng-uitvoering. Wat een hoop bestemmingsdisplays op die bus trouwens
Zag ik laatst in de bonusfolder staan, 1+1 gratis.
Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)
Geplaatst: di 28 jan 2025, 21:36
door fogeltje
huibf schreef: ↑di 07 jan 2025, 17:43Opdrachtgeverschap lijn 99 gaat over naar de provincie Noord-Brabant. In de huidige concessie zijn de provincies Noord-Brabant en Gelderland samen opdrachtgever voor de lijn Uden - Grave - Nijmegen. Hierbij valt het deel Grave - Nijmegen in de concessie Arnhem-Nijmegen. De provincie Noord-Brabant wil graag dat de hele lijn in hun nieuwe concessie Oost-Brabant komt. Hiermee kunnen zij het netwerk in hun concessie beter door ontwikkelen. Afgesproken is dat de provincie Gelderland nog maximaal 10 jaar een exploitatiebijdrage betaalt aan de provincie Noord-Brabant. Uitgangspunt is dat de bussen op lijn 99 zero emissie zullen zijn. Met de provincie Noord-Brabant is eveneens afgesproken dat tariefkortingen voor bepaalde doelgroepen die de vervoerder voor de concessie in Gelderland afsluit met de gemeente Nijmegen ook geldig zijn in de bussen die in opdracht van de provincie Noord-Brabant rijden.
Wut, na 15 jaar eindelijk een eenheidstarief en geen gezeik meer over reisproducten?

dat had in 2009 al zo mogen zijn toen Hermes verdween en Nijmegen verbrengt werd. Een en al tariefdrama sinds doen. Alleen met Breng Vrij had je geen gezeik.
Re: Concessie Veluwe-Zuid (2023-2026)
Geplaatst: di 28 jan 2025, 21:43
door fogeltje
Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)
Geplaatst: vr 11 apr 2025, 10:24
door flipje
Wanneer is de sluitingsdatum om in te schrijven? Voor het zomerreces zou er een winnaar moeten zijn, dat is over een krappe 3 maand.
Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)
Geplaatst: vr 11 apr 2025, 10:37
door gkw1969
Sluitingsdatum is 16 april 2025 om 12.00. Gunning 8 juli
Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)
Geplaatst: vr 11 apr 2025, 20:48
door MichOV
Spannend, heel benieuwd wie het gaat worden.
Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)
Geplaatst: wo 16 apr 2025, 15:28
door Kopri
Al bekend wie er ingeschreven heeft?
Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)
Geplaatst: wo 16 apr 2025, 15:30
door marvinkok
Jazeker
Wel apart dat ze over Syntus spreken

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)
Geplaatst: wo 16 apr 2025, 15:33
door MichOV
Mooi dat Transdev(was wel te verwachten) erbij zit maar Syntus is wel verrassend.

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)
Geplaatst: wo 16 apr 2025, 16:08
door Anderzam
Syntus Arnhem Nijmegen, dat zou wat zijn.
Moge de beste winnen.
Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)
Geplaatst: wo 16 apr 2025, 16:15
door Sebbo
wordt met Syntus dan Keolis bedoelt of hoe zit dit?
Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)
Geplaatst: wo 16 apr 2025, 16:20
door Lijn 45
Ja, ze gebruiken sinds 2017 de naam Syntus niet meer voor nieuwe concessies.
Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)
Geplaatst: wo 16 apr 2025, 17:08
door Roeland
Maar twee inschrijvers? ik had er wel 3 of 4 verwacht voor zo'n gRRRote concessie
Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)
Geplaatst: wo 16 apr 2025, 18:35
door gkw1969
Dat was inderdaad de verwachting. Maar een uitleg hiervoor is dat het een hele grote concessie is en er dus een grote garantstelling moet zijn. En dat is natuurlijk afhankelijk of ze die kunnen krijgen. Daarnaast hebben QBuzz en EBS beide 2 concessies hebben gewonnen die nog niet goed lopen en Arriva Achterhoek Rivierenland moet implementeren en gast voor behoud van Oost Brabant.
Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)
Geplaatst: wo 16 apr 2025, 19:14
door Rikkel
Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)
Geplaatst: wo 16 apr 2025, 19:17
door Philip
gkw1969 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 18:35
Dat was inderdaad de verwachting. Maar een uitleg hiervoor is dat het een hele grote concessie is en er dus een grote garantstelling moet zijn. En dat is natuurlijk afhankelijk of ze die kunnen krijgen. Daarnaast hebben QBuzz en EBS beide 2 concessies hebben gewonnen die nog niet goed lopen en Arriva Achterhoek Rivierenland moet implementeren en gast voor behoud van Oost Brabant.
IJssel-Vecht loopt inmiddels meer dan prima in mijn ervaring.
Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)
Geplaatst: do 17 apr 2025, 09:32
door DPDelft
Roeland schreef: ↑wo 16 apr 2025, 17:08
Maar twee inschrijvers? ik had er wel 3 of 4 verwacht voor zo'n gRRRote concessie
Heeft denk ik ook te maken met de eisen in combinatie met de beschikbare implementatietijd.
Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)
Geplaatst: do 17 apr 2025, 10:41
door gkw1969
Philip schreef: ↑wo 16 apr 2025, 19:17
gkw1969 schreef: ↑wo 16 apr 2025, 18:35
Dat was inderdaad de verwachting. Maar een uitleg hiervoor is dat het een hele grote concessie is en er dus een grote garantstelling moet zijn. En dat is natuurlijk afhankelijk of ze die kunnen krijgen. Daarnaast hebben QBuzz en EBS beide 2 concessies hebben gewonnen die nog niet goed lopen en Arriva Achterhoek Rivierenland moet implementeren en gast voor behoud van Oost Brabant.
IJssel-Vecht loopt inmiddels meer dan prima in mijn ervaring.
Maar heeft EBS wel 3,5 miljoen extra gekost en ze voldoen nog steeds niet aan de concessie eisen qua materiaal. Rijden ze al wel de beloofde dienstregeling? Of is deze ook nog steeds uitgekleed vanwege personeelsgebrek?
En dan kan ik wel bedenken dat de aandeelhouder zegt: zorg maar eerst dat je je bestaande concessies op orde hebt.