Je kan ze natuurlijk ook gewoon laten zien

Jatten.
Oh, Zal marktplaatsen, maar ga zelf niet iets jatten, haha.TffpaA schreef: ↑do 19 jun 2025, 09:31Jatten.
Maar serieus: ik kan me herinneren dat toen GVB (Amsterdam) alle metroborden verving naar de huidige, er een hele partij van die originele borden met het MOL-lettertype overbleven die verloot werden onder enthousiastelingen. Volgens mij heeft zelfs iemand van dit forum er nog eentje weten te bemachtigen.
En ik denk dat dat ook de enige legale manier is om aan dit soort objecten te komen: als een vervoerder ervanaf wil. En anders zou ik mijn licht eens opsteken op Marktplaats of eBay, hoewel je daar natuurlijk nooit de garantie hebt dat de verkoper er zelf legaal aan is gekomen.
Oh leuk, ik nu hopen dat er ooit nogzoiets gebeurt haha
Yep.
Hainje schreef: ↑do 19 jun 2025, 14:02 Twee keer per jaar houdt de Autobus Documentatie Vereniging (ADV) een verkoopdag in Geldrop. Daar heb ik ook wel een en ander van weg.
Hou deze website in de gaten voor de exacte data.
Dat. De stichting SHA verkoopt de laatste tijd op Marktplaats wat dingen om geld op te halen voor onderhoud van hun bussen. Heb daar drie chauffeursstempels, een conducteurtang en een BBA-lijnfilm (met "Den Bosch" in plaats "Hertogenbosch") gekocht de afgelopen tijd. Verder heb ik via Marktplaats de afgelopen jaren wat stropdassen (ZO, Hermes, BBA, Connexxion en VSN/Interliner), een ZO-colbert en chauffeurspet (passen mij alleen niet, mensen waren vroeger toch iets kleiner
Gebruikers op dit forum: Cora en 9 gasten