Heb je ook nog een foto kunnen maken?DDietzen schreef: ↑zo 20 okt 2024, 12:53 Ik hoorde een vage stoomfluit en stoof het huis uit, sprong op de fiets richting station Osseveld. Toen ik langs het spoor erheen fietste, rook ik al rook, dus dacht ik dat ik te laat was. Eenmaal bij het station zag ik echter nog fotografen verwachtingsvol opgesteld en hoorde ik in de verte iets aankomen, dus rende ik met fiets en al het perron op. Ik stond er nog geen vijf seconden of hij kwam al langs. Wát een timing![]()
Dat was een rit van Utrecht naar Deventer voor Het Stoomgenootschap.DDietzen schreef: ↑zo 20 okt 2024, 12:53 Ik hoorde een vage stoomfluit en stoof het huis uit, sprong op de fiets richting station Osseveld. Toen ik langs het spoor erheen fietste, rook ik al rook, dus dacht ik dat ik te laat was. Eenmaal bij het station zag ik echter nog fotografen verwachtingsvol opgesteld en hoorde ik in de verte iets aankomen, dus rende ik met fiets en al het perron op. Ik stond er nog geen vijf seconden of hij kwam al langs. Wát een timing![]()
Kun je met de bonusaanbieding van NS elke week een paar extra treinen aanzetten ja?
Geen foto, wel een filmpje, en als dat één seconde later was gestart had de locomotief er niet op gestaanODRAIL schreef: ↑zo 20 okt 2024, 14:01Heb je ook nog een foto kunnen maken?DDietzen schreef: ↑zo 20 okt 2024, 12:53 Ik hoorde een vage stoomfluit en stoof het huis uit, sprong op de fiets richting station Osseveld. Toen ik langs het spoor erheen fietste, rook ik al rook, dus dacht ik dat ik te laat was. Eenmaal bij het station zag ik echter nog fotografen verwachtingsvol opgesteld en hoorde ik in de verte iets aankomen, dus rende ik met fiets en al het perron op. Ik stond er nog geen vijf seconden of hij kwam al langs. Wát een timing![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten