We zitten in ICE 316 en we gaan zo vertrekken uit Aachen naar Brussel

We zitten in ICE 316 en we gaan zo vertrekken uit Aachen naar Brussel
Die naar Interlaken is IC 333, die rond half acht uit Basel vertrekt. Ik heb die rit twee jaar geleden nog gebruikt. In Interlaken is weinig opstelruimte en zijn hotelovernachtingen voor personeel erg duur gezien het toerisme in dat gebied.
Je hebt een punt, zekers. Desalniettemin vind ik het wel waard te vermelden dat het extra voordeel van de eerste maand naar Rato betalen via de HVV-Switch-app nu echt verleden tijd is.
Ik denk wel dat er een RailJet naar Wien vanuit Vorarlberg sneuvelt door de EC Zürich-Bolzano. De grote stukken enkelspoor tussen Bludenz en Landeck-Zams staan meer treinen dan enkel een uursdienst op Vorarlberg-Innsbruck niet toe. Hopelijk blijft de Transalpin tussen Zürich en Graz wel in stand met de 1e klasse Panaramawagen, wil nog een keer een ritje maken met de Transalpin namelijk.en-es schreef: ↑za 03 mei 2025, 12:54 Vanaf eind volgend jaar rechtstreekse Giruno tussen Zürich en Bolzano.
http://tagesanzeiger.ch/sbb-neuer-zug-v ... 3399658193
https://www.belgiantrain.be/nl/tickets- ... s/railpassNMBS schreef: Aanpassing geldigheidsduur
Vanaf 2 april 2025 zijn de Standard Multi en Youth Multi 6 maanden geldig. Producten gekocht vóór die datum blijven 12 maanden geldig vanaf de aankoopdatum.
Die voorwaarden waren er al enkele decennia. Maar het is geen geheim meer dat de NMBS al een tijdje van de invulpassen afwil. Dit najaar komt naar verwachting het nieuwe tariefsysteem, waarbij de invulpassen helemaal zullen verdwijnen, en ze willen waarschijnlijk de invulpassen niet nog tot lang daarna laten bestaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten